Autor Wiadomość
Belzeboss
PostWysłany: Pią 14:07, 10 Sie 2012    Temat postu:

Yaro Kłamczyński zabił brata...
m26
PostWysłany: Sob 22:45, 05 Lis 2011    Temat postu:

Kazëb52 napisał:
Żeby stwierdzić prawdopodobieństwo powyższych wniosków, możecie, Państwo, przeanalizować, nawet graficznie, ciągi liczb, będące swoistą tabelką do wykresu, a znajdujące się w pozostałych postach/tematach RYSZARDA: ,,Katastrofa w Smoleńsku'' w dziale ,,Informacje ogólne''.
bardzo ciekawe spostrzeżenia
Kazëb52
PostWysłany: Sob 21:18, 21 Sie 2010    Temat postu:

Żeby stwierdzić prawdopodobieństwo powyższych wniosków, możecie, Państwo, przeanalizować, nawet graficznie, ciągi liczb, będące swoistą tabelką do wykresu, a znajdujące się w pozostałych postach/tematach RYSZARDA: ,,Katastrofa w Smoleńsku'' w dziale ,,Informacje ogólne''.
RYSZARD
PostWysłany: Pią 2:22, 18 Cze 2010    Temat postu: Katastrofa w SMOLEŃSKU

Zacząłem od ustalenia szybkości na poszczególnych odcinkach.
Trochę to może nudne ale konieczne. I tak: między godziną
10.39,31,4 a 10,39,49,9 przeleciał( zgodnie ze stenogramem) 2km-389km/h
10,39,49,9 a 10,40,15,6 2km -291km/h
10,40,15/6 a 10,40,25,6 1km -300km/h
10,40,25,6 a 10,40,39,9 1km -270km/h
10,40,39,9 a 10,41,05,4 w linii prostej około 0,9 km do miejsca katastrofy
Po uwzględnieniu wznoszenia nad jarem około -126km/h

Podsumowanie tych wyników - zaskakująco mała prędkość w ostatniej fazie lotu, przyjęta szybkość lądowania TU154 to minimum 250km/h. Skąd ta nagła utrata szybkości?, podobno silniki pracowały do końca,a może był to już lot " ślizgowy" wykorzystujący prędkość dotychczasową? To koreluje jakoś z tym co działo się wcześniej od wysokości
100m.Przeanalizujmy dokładnie właśnie tą fazę.

C. D. N.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group