m26 |
Wysłany: Sob 22:45, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
Kazëb52 napisał: | Żeby stwierdzić prawdopodobieństwo powyższych wniosków, możecie, Państwo, przeanalizować, nawet graficznie, ciągi liczb, będące swoistą tabelką do wykresu, a znajdujące się w pozostałych postach/tematach RYSZARDA: ,,Katastrofa w Smoleńsku'' w dziale ,,Informacje ogólne''. | bardzo ciekawe spostrzeżenia |
|
Kazëb52 |
Wysłany: Sob 21:18, 21 Sie 2010 Temat postu: |
|
Żeby stwierdzić prawdopodobieństwo powyższych wniosków, możecie, Państwo, przeanalizować, nawet graficznie, ciągi liczb, będące swoistą tabelką do wykresu, a znajdujące się w pozostałych postach/tematach RYSZARDA: ,,Katastrofa w Smoleńsku'' w dziale ,,Informacje ogólne''. |
|
RYSZARD |
Wysłany: Pią 2:22, 18 Cze 2010 Temat postu: Katastrofa w SMOLEŃSKU |
|
Zacząłem od ustalenia szybkości na poszczególnych odcinkach.
Trochę to może nudne ale konieczne. I tak: między godziną
10.39,31,4 a 10,39,49,9 przeleciał( zgodnie ze stenogramem) 2km-389km/h
10,39,49,9 a 10,40,15,6 2km -291km/h
10,40,15/6 a 10,40,25,6 1km -300km/h
10,40,25,6 a 10,40,39,9 1km -270km/h
10,40,39,9 a 10,41,05,4 w linii prostej około 0,9 km do miejsca katastrofy
Po uwzględnieniu wznoszenia nad jarem około -126km/h
Podsumowanie tych wyników - zaskakująco mała prędkość w ostatniej fazie lotu, przyjęta szybkość lądowania TU154 to minimum 250km/h. Skąd ta nagła utrata szybkości?, podobno silniki pracowały do końca,a może był to już lot " ślizgowy" wykorzystujący prędkość dotychczasową? To koreluje jakoś z tym co działo się wcześniej od wysokości
100m.Przeanalizujmy dokładnie właśnie tą fazę.
C. D. N. |
|